وبلاگ برای الناز شاکردوست
طرفداران الناز شاکردوست نظر دهند

شب گذشته هنرمندانی همچون الناز شاکردوست، احمد نجفی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، ماه‌چهره خلیلی و … با رئیس جمهور برگزار شد. جلسه افطار رئیس‌جمهور با حضور هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون شب گذشته در دفتر ریاست جمهوری برگزار شد.
در این مراسم هنرمندانی چون احمد نجفی، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محسن علی‌اکبری، محمدحسین فرح‌بخش، عبدالله علیخانی، مهران رجبی، نسرین مقانلو، روناک یونسی، حسین محب‌اهری، رضا ایرانمنش، مسعود اطیابی، محمد خزاعی، عباس بابویهی، مرتضی شایسته، میلاد کی‌مرام، جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، جهانگیر الماسی، سیروس مقدم، سیدضیاء هاشمی، امین حیایی، کامران قدکچیان، مجیدحاجی‌زاده، بهنوش بختیاری، مسعود ده‌نمکی، داریوش اسدزاده، پروانه معصومی، مجید مشیری، محمود فلاح، صبا کمالی، رز رضوی، الناز شاکردوست، نیوشا ضیغمی، ماه‌چهره خلیلی، سید جمال ساداتیان، حبیب کاوش و تعدادی دیگر از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون حضور داشتند.
مشکلاتی از قبیل بیمه تکمیلی و بیمه بازنشستگی، مسکن، از کارافتادگی و بحث مالیات هنرمندان از موضوعات کلانی بود که در این ضیافت افطاری مطرح شد و رئیس جمهور نیز قول مساعدت داد تا در اسرع وقت این مطالبات پیگیری شود.

دعوت از سینماگران و هنرمندان برای حضور در ضیافت افطار نهاد ریاست جمهوری سنتی است که امسال هم مانند سال‌های قبل اجرایی شد تا جمعی از سینماگران پنجشنبه شب در حوالی میدان پاستور روزه خود را افطار کنند.

20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
سلام بچه ها خوبین عیدتون مبارک 

این  اپ هیچ ربطی به عنوان وبلاگ من نداره

و اینو به خاطر این گزاشتم که شنیدم که بعضی ها گفتن چرا الناز شاکردوست به زلزله زده ها کمک نکرده که من از این حرف خیلی متاثر و ناراحت شدم اولا که این موضوع به ما هیچ ربطی نداره ......... بخونید بعد قضاوت کنید


پوریا پورسرخ گفت: برخی هنرمندان پس از کمک به مردم زلزله زده آذربایجان، عکس هایشان را همه جا پخش کردند که از آنها تشکر می کنم!

به گزارش فارس، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و محمد علیزاده سه مهمان برنامه شب گذشته جشن رمضان بودند.
 
بنا بر این گزارش، در این برنامه پورسرخ طی سخنانی درباره زلزله آذربایجان شرقی و کمک هنرمندان به مردم منطقه گفت: یکسری از هنرمندان پس از وقوع زلزله رفتند و به مردم آذربایجان کمک کردند و عکس هایی که در حال کمک کردن گرفته بودند را این طرف و آن طرف پخش کردند، از آنها تشکر می کنم، ولی بیشتر از هنرمندانی تشکر می کنم که در این حادثه حضور یافتند و بدون انتشار عکس هایشان به مردم کمک کردند.
 
شاهرخ شاهی نیز در تائید سخنان پورسرخ گفت: متاسفانه هنرمندان ما در برخی مواقع به سمت شعارزدگی حرکت می کنند که کار پسندیده ای نیست. هنرمندان بسیاری در این مملکت به دیگران کمک می کنند اما به دور از شعارزدگی و تبلیغات است.


20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
عکس جدید و کمیاب الناز شاکردوست

20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
 


 


20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا


خوشگلههههههههه؟


با تشکر از مریم جون

20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
شورای صنفی تکلیف اکران آینده گروه آزادی را مشخص می‌کند

در جلسه شورای صنفی نمایش این هفته تکلیف اکران آینده گروه آزادی مشخص می‌شود.

به گزارش «بانی‌فیلم»، مشکل اکران فیلم‌ها در سینما آزادی درحالی حل شده که هنوز وضعیت اکران آینده این گروه سینمایی مشخص نشده است. «تو و من» به کارگردانی محمد بانکی که قرار بود همزمان با اکران عید فطر روی پرده برود احتمال دارد در گروه آزادی به نمایش دربیاید. البته شورای صنفی تنها در شرایطی حاضر است قرارداد جدید «تو و من» را برای اکران در این سینما ثبت کند که طبق روال، تاریخ قطعی اکران فیلم بعدی (بوسیدن روی ماه) مشخص نباشد و براساس کف فروش محاسبه شود. این درحالی است که حوزه هنری و دست‌اندرکاران فیلم همایون اسعدیان از مدت‌ها قبل ۵ مهر را به عنوان زمان اکران قطعی این فیلم اعلام و حتی پیش‌فروش بلیت‌های آن را از همین تاریخ آغاز کرده‌اند. در چنین شرایطی قرار است امروز یا فردا در جلسه شورای صنفی نمایش تکلیف اکران آینده گروه آزادی مشخص شود. اگر حوزه هنری کوتاه بیاید فیلم محمد بانکی از همین هفته اکرانش را در گروه آزادی آغاز می‌کند و با احتساب کف فروش «تو و من»، احتمالاً تاریخ نمایش عمومی «بوسیدن روی ماه» دو هفته‌ای به تعویق می‌افتد. در غیر این صورت باید باز هم منتظر تقابل دوباره حوزه هنری و شورای صنفی نمایش باشیم.
20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : یلدا
در جلسه روز گذشته اعضاي شوراي صنفي تصميم گرفتند قرارداد اكران فيلم همايون اسعديان را براي همان 5 مهر ماه در گروه آزادي ثبت كنند. البته قرار است فيلم «تو و من» از 15 شهريور ماه در گروه آزادي اكران شود. اكراني كه ظاهراً 3 هفته (تا 5 مهر) به طول مي‌انجامد و طبق توافقات انجام شده فيلم محمد بانكي از آن تاريخ به سالن شماره 2 آزادي نقل مكان مي‌كند و «بوسيدن روي ماه» در سالن اصلي اكران خواهد شد. با اين حساب «تو و من» تنها 3 هفته سينماي سرگروه در اختيار خواهد داشت. با توجه به اينكه براي گروه عصر جديد نيز فيلم جديدي معرفي نشده، اكران فيلم مصطفي كيايي با دو سرگروه ادامه خواهد داشت. خروجي ديگر جلسه ديروز شوراي صنفي نمايش ثبت قرارداد «بغض» است. فيلم رضا درميشيان قرار است در پايان اكران «ضد گلوله» در گروه استقلال روي پرده برود.

11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا
 

نام: رونالدو لوییز نازاریا دلیما
قد : ۱۸۳ سانتی    متر                                                
                                   لقب:رونی-خرگوش چاق وزن:۹۰
ماشین مورد علاقه
: BMW
زندگی خانوادگی : ّ«تا کنون دو بار ازدواج کرده است که همسر اولیش میلنه عضو تیم فوتبال زنان اسپانیا بود و از وی یک پسر به نام رونالد دارد. در حال حاضر به یکی از مانکن های اسپانیایی دلبسته و از وی خواستگاری کرده است.
رونالدو لوییز نازاریا دلیما یا همان رونالدوی معروف را همگی میشناسیم. مهاجم برزیلی که در طول یک دهه فوتبال حرفه ای خود توانسته به عناوین و افتخارات زیادی دست پیدا کند. گلهای فراوان، آقای گلی ، توپ طلا، قهرمانی جام جهانی و.....

پسرک شیشه ای برزیلی در 22 سپتامبر 1976 در ریودوژانیروی (Rio de Janeiro) برزیل متولد شد و از همان دوران طفولیت به علت علاقه شدید به فوتبال در کوچه پس کوچه های ریو با توپهای پلاستیکی فوتبال بازی مــی کرد. پدر و مـادرش سونـیـا و نلیـو (Sonia and Nelio) در ابتدا با اینکار موافق نبودند ولی رونی با پا فشاری فراوان در سال 1993 فوتبال حرفه ایش را آ غاز کرد. نخستین عنوان قهرمانی بین المللی اش را در 1994 و در آرژانتین به دست آورد.

رونالدو یکی از با استعدادترین و ماندگارترین فوتبالیستهای دنیاست که تا امروز نامشان در کتاب تاریخ فوتبال ثبت شده، او که فوتبال را از باشگاههای محلی ریو آغاز کرد خیلی زود توانست پله های ترقی را بپیماید و موجبات دعوت خود به تیم ملی نوجوانان برزیل را در سن 14 سالگی فراهم آورد. داشتن 9 مدال در سن 23 سالگی رکورد خوبیست، بازیها و گلهای ملی او نشان دهنده توانایی ها و قابلیتهای بالای این نابغه فوتبال می باشد. مهمترین موفقیت رونی را در زمین چمن باید سرعت و تکنیک بالای بازی او در دریبل کردن و استفاده از فضاهای خالی محوطه 18 قدم دانست و بی شک وی یکی از تکنیکی ترین ستاره های فوتبال جهان است
.

رونالدو در سال 1994 اولین جام جهانی فوتبال حرفه ای خود رابا قهرمانی تجربه کرد و پس از آن در سالهای 96 و 97 توانست توپ طلای بهترین بازیکن جهان را تصاحب کند. وی در سن 17 سالگی با احتساب 60 بازی، توانست 58 گل در کارنامه خود ثبت کند. پس از آن بود که از تیم Cruzeiro به PSV آیندهوون (eindhoven) هلند پیوست، اما فکر می کنید مبلغ قرار داد او برای این جابجایی چقدر بود؟ 4 میلیون دلار برای استعداد خوبی که در جام 94 آمریکا به علت کم سن بودن فقط یک نیمکت نشین بود!
با بازیهای درخشانش در آیندهوون عملا" جنگ بزرگی میان بارسلونای اسپانیا و اینتر میلان ایتالیا به راه انداخت. هریک می خواستند با مبلغ بالاتری او را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند. او در سال 1996 که جایزه فوتبالیست سال را دریافت کرد، عنوان آقای گلی لالیگا را نیز در کارنامه خود ثبت نمود و در بازی فینال قهرمانی اسپانیا نیز گل پیروزی کاتالانها را به ثمر رساند، در این میان برای برزیلی ها در فینال جام کوپای آمریکا نیز گلزنی کرد.

نوار بد شانسی ها
اما روز فینال جام 98، روز آغاز بد شانسی و ناکامی های گلزن قهار برزیلی بود. شایعات متعدد در خصوص خط خوردن او از تیم ملی برزیل و مصدومیت های پیاپی در رقابت های مختلف باشگاهی باعث شد تا او از ادامه بازیهای باشگاهی سری A باز بماند، پارگی رباط زانو راست در نوامبر همان سال موجب شد تا او به صورت متناوب 2 سال از زمین چمن به دور باشد و سالهای 99 تا 2001 اینتر بدترین فصل های فوتبالش را سپری کند
.

خائن بزرگ جوزپه مه آتزا

شاید عده بی شماری از هواداران اینتر او را یک خائن به حساب بیاورند که پس از بهبودی نسبی اش و حضور درخشان در جام جهانی ایتالیا را به مقصد جایی که از آنجا آمده بود (اسپانیا) و سانتیگو برنابئو (Santiago Bernabéu) ترک کرد، اما نکته اصلی این است که هیچوقت آب یک آرژانتینی و یک برزیلی باهم در یک جوب نمی رود و مساله اساسی روابط بین هکتور کوپر و رونالدو بود که مشکل ساز شده و در نتیجه موجب شد تا رونی علیرغم میلش به قوهای مادرید بپیوندد و حضور 5 ساله ناکام او در ایتالیا با عزیمتش به اسپانیا و رئال مادرید real madrid خاتمه یافت. حضور در مادرید هم برای خودش ماجراهای جالبی داشته و دارد که بد نیست از زبان خودش بشنوید. و حالا هم که به میلان اومده دیگه

او در گفتگویی با خبرنگار روزنامه as در خصوص علل ناکامی فصل ناکامی رئال میگوید " فصل ناکامی به اندازه کافی جاه طلب و با انگیزه نبودیم و با قاطعیت بازی نکردیم. شاید هم به خاطر داشتن عنوان قهرمانی فصل قبل و حضور بازیکنان قدرتمند و ستاره مغرور شده بودیم. تنها چیزی که در حال حاضر می توانم به هواداران بگویم این است باید کمی صبور باشند، آنها هم مثل ما مشتاق و علاقمند به کسب عناوین هستند، چیزی که همه ما در برنابئو میخواهیم".

خبرنگار دیگری از او در مورد شرایط فیزیکی اش پرسید و رونی پاسخ داد "وقوع یکسری از ماجراها و اتفاقات در طول یک فصل اجتناب نا پذیر است و شما نمی توانید با اطمینان از سلامت کامل فیزیکی خود در طول یک فصل صحبت کنید"

انتقاد هواداران
ولی یک نکته اساسی وجود دارد و آن این است که هواداران می گویند او عوض شده و آن رونالدوی با انگیزه سابق نیست. رونی برای این عده نیز جواب خوبی دارد "من برای فوتبال همیشه و همیشه انگیزه داشته ام و اگر نتوانستم در فصل 2004-2005 برای تیم گلزنی های خوبی بکنم در پایان فصل حق دارید مرا سرزنش کنید
"

در نهایت رونی در خصوص مشکلات به وجود آمده بر سر راه رئال معتقد است "اینهایی که میگویید اسمش مشکل نیست، ما همگی به شدت تمرین می کنیم تا چیز هایی که از دست دادیم دوباره به دست بیاوریم، اگر بتوانیم این عناوین را کسب کنیم خب از آنچه که فصل پیش بودیم خیلی بهتر خواهیم شد
"

عاشق فوتبال و علاقمند به گلف

شاید جالب باشد بدانید که وی از بازیکنانی است که به ورزش گلف علاقه زیادی دارد، در این باره میگوید " من این ورزش را دوست دارم اما الان زمان کافی برای تمرین گلف ندارم. اینجا یا میدویم یا در رژیم غذایی هستیم و یا استراحت می کنیم. برای آمادگی داشتن در گلف باید تمرین یک روز در میان داشته باشم.

11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا
بیوگرافی رونالدینیهو
بیوگرافی رونالدینیو

????: در ?? ماه مارس این سال در پورتو الگره برزیل به دنیا مى آید. نام کامل او رونالدو آسیس دوموریرا است.

1???: با برزیل فاتح جام جهانى نوجوانان مى شود و خودش به مقام آقاى گلى این رقابت ها مى رسد.

????: اولین بازى خود را در سطح حرفه اى با پیراهن گرمیو برزیل انجام مى دهد و در ? مسابقه این تیم شرکت مى کند.

????: اولین بازى ملى اش را براى برزیل در روز ?? ژوئن این سال در برابر لتونى انجام مى دهد و با این تیم فاتح کوپا آمه ریکا در آن سال مى شود و اولین گل ملى اش را در برابر ونزوئلا به ثمر می رساند.

????: با پارى سن ژرمن فرانسه قراردادى ? ساله مى بندد و از ماه مارس این سال به پاریس کوچ مى کند، اما مجبور به صبرى ? ماهه براى انجام اولین بازى اش براى این تیم مى شود. زیرا اختلاف و ستیز مالى بین سن ژرمن و گرمیو بر سر قیمت او ادامه دارد.

????: با تیم ملى برزیل فاتح جام جهانى در شرق آسیا مى شود و در این راه یک گل جالب از فاصله ?? مترى و با یک ضربه آزاد قوس دار و بلند به تیم انگلیس در مرحله یک چهارم نهایى مى زند.

2002-2003: به بازى براى پارى سن ژرمن ادامه مى دهد، اما رابطه خوبى با لوییز فرناندز مربى این تیم ندارد.

????: وقتى سن ژرمن به پیکارهاى اروپایى راه نمى یابد او از قصد خود براى ترک این تیم صحبت مى کند. برادر او که مدیر برنامه هاى وى نیز هست، بر سر انتقال او به منچستریونایتد با سران این باشگاه انگلیسى مذاکره مى کند اما بارسلونا زرنگ تر است و با استفاده از تردید منچستر او را جذب خویش مى کند.

?? جولاى همان سال (????): قرارداد ? ساله او با بارسا به بهاى ?? میلیون یورو امضا مى شود.

? سپتامبر: اولین گلش را براى این تیم کاتالونیایى در تساوى 1-1 برابر سویا مى زند. او از درون زمین خودى به حرکت در مى آید و به پیش مى رود و از ?? مترى با شوتى دقیق دروازه را باز مى کند.

15 اکتبر: موقعى که بارسلونا در جام یوفا تیم پوچوف اسلواکى را 8 بر صفر در هم مى کوبد، ? گل مى زند. اولین فصل حضورش در نوکمپ با زدن ?? گل پایان مى گیرد و این تیم با بى شکست ماندن در ?? بازى متوالى به مقام نایب قهرمانى لالیگا مى رسد.

جولاى: به او استراحت داده مى شود تا در کوپا آمه ریکا شرکت نکند.

نوامبر: با درخشش او بارسلونا در ال کلاسیکو 3 بر صفر بر رئال مادرید فایق مى آید.

دسامبر: از سوى فیفا به عنوان مرد سال (????) فوتبال جهان انتخاب مى شود اما در انتخابات توپ طلا پشت سر آندرى شوچنکو و دکو قرار مى گیرد.

مه ????: بارسلونا را پس از ? سال فترت فاتح لالیگا مى کند.

ژوئن: با برزیل جام کنفدراسیون ها را فتح مى کند و در بازى فینال که کشورش آن را با نتیجه 4-1 از آرژانتین مى برد، گلزنى مى کند.

?? آگوست: موافقت مى کند که قراردادش با بارسا تا ???? تمدید شود.

سپتامبر: از سوى اتحادیه فوتبالیست هاى حرفه اى جهان (FiFpro) مرد سال شناخته مى شود.

?? نوامبر: بارسلونا را دوباره به سوى پیروزى 3-0 بر رئال مادرید رهنمون مى شود و این بار دو گل انفرادى حیرت انگیز مى زند.

?? نوامبر: در انتخابات توپ طلاى اروپا اول مى شود.

دسامبر: برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می شود.



سخنان بازیکنان سالهای دور بارسا در مورد بردن توپ طلای اروپا توسط رونالدینیو:

میشل پلاتینى (?? و ?? و ??)
ایران ورزشى - رونالدینیو فوتبال را زیباتر و هنرمندانه تر مى کند. او خوشبختى را به همه هدیه مى کند و خنده اش او را زیباتر مى کند. با وجود رونالدینیو، فوتبال یک بازى و یک هنر است و این همان تعریفى است که من دوست دارم. او نه تنها درخششى فردى دارد، بلکه به فکر همه است. او پاسورى هنرمند است و فقط دریبل نمى زند. چرا که بازیکنانى را دیده ام که خوب دریبل مى زنند و شیرین کاری مى کنند، ولى پاس دادن بلد نیستند. آنها به درد سیرک مى خورند. رونالدینیو اما براى فوتبال ساخته شده است.

ژان پیرپاپن (????)
رونالدینیو آخرین جادوگر است، نابغه اى پا به توپ. به علاوه او خیلى متواضع است. او از بازى لذت مى برد و تماشاگران روى سکوها را به وجد مى آورد. او یک خنده دلنشین است. به دلیل پاس هاى فوق العاده اى که مى دهد، خیلى دوست داشتم که در کنار او بازى کنم.

زین الدین زیدان (????)
آفرین به رونالدینیو، او شایسته توپ طلا بود. او فصلى فوق العاده را پشت سر گذاشت.

لوییز فیگو (????)
رونالدینیو بازیکنى است که در آن واحد حرکاتى انفرادى و گروهى انجام مى دهد، درست مانند بارسا که این روزها فوق العاده بازى مى کند. تماشاگران از دیدن این نمایش لذت مى برند و این خیلى به نفع فوتبال است که او جایزه را مى برد.

یوهان کرایف (?? و ?? و ??)
رونالدینیو خوب بازى مى کند چون بازیکن بارسلونا است، چون نباید انرژى اش را در کارهاى دفاعى صرف کند. تیم او تهاجمى بازى مى کند و او توپ هاى زیادى در اختیار دارد. رونالدینیو وقتى خوب باشد بارسا نیز خوب است و بالعکس. او شایسته این توپ طلا است. او نمایش فوق العاده اى ارایه مى کند و همه از نمایش او لذت مى برند. او نشان داده که چه کارهایى بلد است. هر حرکت او خطرساز است و مردم همین را مى خواهند. امیدوارم که او عصر جدیدى رقم بزند.

هریستو استویچکوف (????)
همه خوشحال اند که چنین بازیکنى برنده توپ طلا شده است. رونالدینیو زمانى که افراد حاضر در مراسم را دید، فهمید که چه عنوان ارزشمندى را به دست آورده است. فقط و فقط ستارگان دنیاى فوتبال که براى تبریک به او به پا خاستند. این حتى باشکوه تر از زمانى است که صدهزار تماشاگر نوکمپ تو را تشویق مى کنند. رونالدینیو در این سطح بازى مى کند، چون در بارسا است و فرانک رایکارد به او بازى مى دهد.
فراموش نکنید که بارسلونا کارخانه ستاره سازى است. از لوییس سوارز تا کرایف، ریوالدو و من. متأسفم که ما در یک دوره نبودیم. در فوتبال امروز، تنها اوست که مى تواند در زمین چنین کارهایى بکند.
11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا

مهران مدیری


بیوگرافی :

مهران مدیری متولد دهه 40 در تهران است. او كه در خانواده ای هنردوست به دنیا آمده بود فعالیتهای هنری خود را از نخستین سالهای نوجوانی شروع كرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه،در چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر شركت نمود. تحصیلات آكادمیك او در رشته «تئاتر» ،به دلیل حضور او در جبهه های جنگ، ناتمام ماند اما عشق او به هنرهای نمایشی ،بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو كشانید. او تا سال 1372 با نمایشهای زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، كیسه بوكس و ... روی صحنه رفت. و در این دوران با بسیاری از بزرگان تئاتر كشور چون «قطب الدین صادقی» و «میكائیل شهرستانی» همكار شد.

وی همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایشهای رادیویی «قصه های شب» نیزحضور یافت. مدیری در سالهای آغازین دهه 80، نخستین تجربه حضور خود را در برنامه های مذهبی تلویزیون تجربه كرد تا آنكه بر حسب اتفاق، وارد وادی «طنز نمایشی» در تلویزیون گردید. او كه تا پیش از آن تنها یك اثر كمدی نمایشی بنام «پانسیون» را روی صحنه داشت، با نخستین جرقه های نبوغ و ابتكار خود در زمینه كمدی در مجموعه های تلویزیونی «نوروز72» -در سمت بازیگرـ و «پرواز57» -به عنوان بازیگر و كارگردان- كه در بهار و زمستان 1372، روی آنتن رفته بود به عنوان یك بازیگر كمدی خوش درخشید. چنان كه یك سال بعد در مقام كارگردانی مجموعه طنز «ساعت خوش» توانست اثری ماندگار را در ژانر كمدی تلویزیونی به نام خود به ثبت برساند. «ساعت خوش» نخستین مجموعه آیتمی طنز در طول تاریخ تلویزیون ایران بود و حواشی این برنامه پربیننده چنان دست و پاگیر دست اندركاران آن شد كه تا سه سال امكان فعالیت مجدد تصویری را از آنان گرفت. مهران مدیری كه به سبب این محرومیت سه ساله، امكان بازی در فیلمهای مطرح «ضیافت» و «سلطان» مسعود كیمیایی را از دست داده بود، در نوروز 77 همزمان با اكران فیلم سینمایی «دیدار» -كه در آن در سمت بازیگر حضور یافته بود- و نیز پخش برنامه طنز «نوروز 77» بار دیگر به صحنه نمایش بازگشت. او چند ماه بعد با ساختن مجموعه طنز «جنگ 77» كه آغاز دوباره دوران شهرت و محبوبیت او را نوید می داد، بار دیگر با ساختار شكنی در این ژانر از برنامه های تلویزیونی به نوع جدیدی از سبك نمایش كمدی رسید كه مبتنی بر داستان گویی بود.

كارگردانی مجموعه های: ببخشید شما(1378)،پلاك 14 (1379-1378) ،نودشب (1379) و طنز 80 (نوروز80)، بازی در یك سریال تلویزیونی بنام «دردسروالدین» (1380) و بازیگری و بازیگردانی فیلم سینمایی «توكیو بدون توقف»، كه به نوعی ادامه روندتكمیلی تجربه های هنری او محسوب می شد، وی را به چنان پختگی و تجربه رسانیده بود تا بار دیگر اتفاق جدیدی را در عرصه كمدی نمایشی ایران به ثبت برساند.

در سال 81، او به همراه همكار نویسنده اش «پیمان قاسم خانی»، قومی را خلق كردند بنام «برره»، اهل ناكجاآبادی به همین نام . «پاورچین» با طرح معضلات فرهنگی و بیماری های اخلاقی ساكنان روستای خیالی«برره»، رذایل اخلاقی اجتماع و سنتهای غلط مردم آن را چنان بی رحمانه به نقد كشید كه این مجموعه را بزرگترین اتفاق نمایشی در تاریخ تلویزیون ایران لقب داد و این تازه آغاز ماجرا بود. در حالی كه مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» آنچنان كه شایسته ی مدیری و همكارانش بود مطرح نشد و مجموعه داستانی «جایزه بزرگ» نیز با وجود پربیننده بودن، در حد و اندازه های مدیری از آب در نیامد، او به گذشته ی برره سفر كرد تا داستان هایی جدید را در فضای 50 سال قبل ایران روایت كند.

«شبهای برره» كه در سال 84 ساخته شد و به روی آنتن رفت، جایگاهی بود تا حرفهای در گلو مانده جامعه به زبان بیاید. از دردها، مشكلات و ناهنجاری های فرهنگی مردم ایران كه سالها در قالب سنت ها و آداب و رسوم غلط و بی ریشه دامنگیر آنان شده بود. مدیری و گروهش در طی چند ماه سختی ها و ناهمواری های زیادی را تحمل كردند و از زیر تیغ تیز بی مهری ها، كوته فكری ها، انتقادهای تند و شایعات بی اساس گذشتند تا «شبهای برره» بار خود را سالم به مقصد برساند ... و «برره» ماندگار شد...

مهران مدیری در كنار علاقمندی هایش به هنر نمایش و كارگردانی و تلاشی كه برای رسید به جایگاه كنونی اش كرده است همواره به عالم موسیقی نیز عشق و ارادت خاصی داشته است. او با انتشار نخستین آلبوم موسیقی اش در سال 79، در مقام خواننده و نیز در نخستین كنسرت رسمی خود كه در بهمن ماه 1383 در تهران اجرا كرد، با انتخاب هوشمندانه ملودی ها، تصنیف ها و صدای دلنشینی كه از سوی شنوندگان آثارش مقبول افتاده بود، ثابت كرد كه موسیقی را خوب می شناسد و نیز سلیقه مردم هنردوست ایران را !

امروز او معتقد است بیش از آنچه كه باید ،برای كار وقت صرف كرده است.سالی كه پیش روست شاید باز هم برای او سال پركاری باشد و شاید هم آنچنان كه خود او می خواهد با پایان «شبهای برره»، به عنوان آخرین سریال نود شبی اش امسال را به استراحت سپری كند.هنوز هیچ چیز معلوم نیست. اما نا گفته پیداست كه عرصه طنز تلویزیونی ایران،بدون حضور او چیزی كم دارد.


آثـار :



آثار تئاتر :
خرگوش ، سال 1353 ، کارگردان : حمید عالمی

شوخی ، سال 1356 ، بازیگر ، کارگردان : صدرا رسولی

تلگراف ، سال 1358 ، بازیگر ، کارگردان : مهدی شریفی

پلنگ نادان ، سال 1362 ، بازیگر ، کارگردان : بهروز سلیمی

یک طنز و یک غم آوا ، سال 1364 ، بازیگر ، کارگردان : بهروز سلیمی

ساعت عمو اسکندر ، سال 1366 ، آهنگساز ، کارگردان : حسن شکلاتی

آرسنال ، سال 1367 ، بازیگر ، کارگردان : محسن حاجی یوسفی

پانسیون ، سال 1368 ، بازیگر ، کارگردان : محسن حاجی یوسفی

سیمرغ ، سال 1369 ، بازیگر ، کارگردان : دکتر قطب الدین صادقی

هملت ، سال 1370 ، بازیگر ، کارگردان : دکتر قطب الدین صادقی

کیسه بوکس ، سال 1371 ، بازیگر




آثار تلویزیونی :
سریال مشتهای کوچک ، کارگردان: ثریا قاسمی، بازیگر ، 1371

سریال حکایتها ، کارگردان: مجتبی یاسینی، بازیگر،1371

سریال پندهاواندرز ها، کارگردان: مجتبی یاسینی، بازیگر، 1371

سریال نوروز 72 ، کارگردان : داریوش کاردان ، بازیگر ، 1372

سریال باغ گیلاس ، کارگردان : مجید بهشتی ، بازیگر ، 1372

سریال پرواز 57 ، بازیگر/ کارگردان ، 1372

سریال ساعت خوش ، بازیگر/ کارگردان ، 1373

سریال سال خوش ، بازیگر/ کارگردان ، 1374

سریال نوروز 76 ( شبکه 2 ) ، بازیگر/ کارگردان ، 1376

سریال نوروز 76 ( شبکه 1 ) ، بازیگر/ کارگردان ، 1376

سریال 77 ، بازیگر/ کارگردان ، 1377

سریال ببخشید شما ، مجری/ کارگردان ، 1378

سریال پلاک 14 ، بازیگر/ کارگردان ، 1378

سریال 90 شب ، بازیگر/ کارگردان ، 1379

سریال طنز 80 ، بازیگر/ کارگردان ، 1380

سریال دردسر والدین ، کارگردان: مسعود نوابی ، بازیگر، 1381

سریال پاورچین ، بازیگر/ کارگردان ، 1381

سریال نقطه چین ، بازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردان ،1382

سریال جایزه بزرگ ، بازیگر/ کارگردان 1384

سریال شبهای برره ، بازیگر/ کارگردان




آثار سینمایی :
دیگه چه خبر ؟ ، کارگردان : تهمینه میلانی ، دستیار طراح صحنه 1372

دیدار ، کارگردان : محمد رضا هنرمند ، بازیگر ، 1372

توکیو بدون توقف ، کارگردان : سعید عالم زاده ، بازیگر و بازیگردان ، 1381

آثار رادیویی :
بازیگر داستانهای شب رادیو

دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی ، 1370

دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور ، 1370

واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر ، 1371

موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی ، 1371

گوینده برنامه جلوه های پایداری



آثار موسیقایی :
کاست برای کودکان ، بازیگر ، کارگردان : بهروز غریب پور، 1372


دلتنگی ها ، دکلمه اشعار هاتف علیمردانی ، 1378

از روی سادگی، خواننده، موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری، 1379

خوانندگی بر روی فیلم سینمایی همنفس ، موسیقی : فردین خلعتبری ، 1382

خوانندگی بر روی سریال مهر و ماه ، 1383

اجرای کنسرت به همراه ارکستر مجلسی ، موسیقی : فردین خلعتبری ، 1384

خوانندگی بر روی سریال شبهای برره، موسیقی محلی، 1384


افتخارات :
□ طوطی طلایی بهترین بازیگر ، 1353 ، برای تئآتر خرگوش
□ کاندیدای بهترین کارگردانی ، 1375 ، برای ساعت خوش
□ بهترین بازیگر و کارگردان ، 1377 ، برای مجموعه 77
□ بهترین بازیگر و کارگردان ، 1378 ، برای مجموعه ببخشید شما
□ بهترین بازیگر و کارگردان ، 1381 ، برای مجموعه پاورچین ، دنیای تصویر
□ بهترین بازیگر و کارگردان ، 1382 ، برای مجموعه پاورچین ، شبکه جهانی جام
□ بهترین کارگردان طنز ، 1384 ، شبکه 3
□ بهترین بازیگر طنز 1385 - دریافت تندیس حافظ ، جشن دنیای تصویر
11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا



عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی

عکس های آناهیتا همتی


11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا


عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی


11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری


عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

عکس های باران کوثری

11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور



عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور

عکس های رعنا آزادی ور


11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما



11 شهريور 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یلدا

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

عکس های یکتا ناصر

10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
10 شهريور 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : یلدا
2 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : یلدا


مراسم اختتامیه اختتامیه المپیک لندن ۲۰۱۲ از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۳ مرداد ماه به وقت تهران در ورزشگاه المپیک لندن آغاز شد. نام این مراسم “سمفونی موسیقی انگلستان” بود که در آن ۴۰۰۰ هنرمند حضور داشتند. این مراسم در بخش های مختلفی برگزار شد که با نمایش زندگی شهروندان لندنی آغاز شد و سپس با نمایش های شاد و اجرای موسیقی ادامه یافت و پس از آن تیم های شرکت کننده متفاوت از مراسم افتتاحیه از مقابل جایگاه رژه ررفتند و بیش از دو ساعت ایستاده مراسم را تماشا کردند. مراسم تحویل پرچم المپیک به شهردار ریودوژانیرو در حضور ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد و سپس “پله” بازیکن اسطوره ای فوتبال برزیل نیز وارد ورزشگاه شد و در حالی که پیراهن شماره ۱۰ بیادمادنی اش را پوشیده بود دقایقی در شادی هموطنانش شرکت کرد. کاروان کم تعداد ورزش ایران هم در کنار سایر تیم های شرکت کننده از مقابل جایگاه رژه رفت. کاروان ورزش ایران با روبان مشکی در این مراسم حضور پیدا کرد تا با هموطنان زلزله زده آذربایجانی ابراز همدردی کند. اعضای تیم ملی کشتی آزاد و برخی مسئولان ورزش ایران در این مراسم رژه رفتند. کمیل قاسمی دارنده مدال برنز کشتی وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در مراسم اختتامیه بود. کاروان ورزش ایران که با ۵۳ ورزشکار در این دوره از بازی های شرکت کرده بود با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز به عنوان هفدهمی در این مسابقات دست پیدا کرد. این بهترین نتیجه ایران در تمام ادوار گذشته بازی های المپیک بوده است. در بخش پایان مراسم “لرد سباستین کوه” رئیس المپیک لندن ۲۰۱۲ پیام خود را قرائت کرد و پس از آن ژاک روگ نیز به عنوان رئیس کمیته بین المللی المپیک پیامش را خواند و در نهایت مشعل سی امین دوره بازیهای المپیک در ورزشگاه اصلی شهر لندن خاموش شد. و در این رقابتها همچنین در مجموع ۴۴ رکورد جهانی و ۱۱۷ رکورد المپیک شکسته شد. پیشنهاد می کنیم این مراسم بسیار زیبا را از دست ندهید !! و از تفریح کده ی آبشار دریافت نمایید.

منبع : http://abshar.rozblog.com]]>
2 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : یلدا
2 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : یلدا
کامل ترین و جدیدترین آمار بازی های استقلال و پرسپولیس


نتایج تمام دربی های استقلال و پرسپولیس از ابتدا تا کنون را میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.این آمار هم اکنون توسط سایت تفریح کده ی آبشار تهییه شده و شما در ادامه ی مطلب میتوانید نتایج تمام دربی ها را از ابتدا تا کنون به همراه تمام گلزنان دربی ملاحظه نمایید.

منبع : http://abshar.rozblog.com]]>
2 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : یلدا
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 30501
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1